niedziela, 9 czerwca 2019

#30 Święto Książkoholików - jakie skarby zdobyłam na Targach Książki 2019 w Warszawie?

Dzisiaj będzie dość krótki post. Niedawno odbyły się Targi Książki w stolicy, na których, oczywiście, musiałam być :D Nie należę do osób zbierających autografy, więc ominęło mnie stanie w długich kolejkach do autorów, ale nie odmówiłam sobie zakupu kilku książek, o których marzyłam już od jakiegoś czasu.
Oto one:


1. Caroline Kepnes - Ty
2. Małgorzata Rogala - Kiedyś Cię odnajdę
3. Alek Rogoziński - Raz, dwa, trzy... Giniesz Ty!
4. Małgorzata Falkowska - Nagranie
5. Magdalena Witkiewicz, Stefan Darda - Cymanowski młyn
6. Olga Rudnicka - Miłe Natalii początki
7. Remigiusz Mróz - Listy zza grobu
8. Autor zbiorowy - Porozmawiajmy o pierwszej miłości


9. Karolina Morawiecka - Śledztwo od kuchni
10. Beth O-Leary - Współlokatorzy
11. Rachael Lippincott i inni - Trzy kroki od siebie 

A wy byliście w tym roku na tej fantastycznej imprezie? Jakie książki udało się wam zakupić? A może którąś z powyższych już czytaliście i moglibyście się podzielić opinią na ich temat?

A może z którymś z wymienionych tytułów chcielibyście, abym zorganizowała jakiś Book Tour? Koniecznie dajcie znać w komentarzu! :* 

6 komentarzy:

  1. Piękny widok, taki stosik 😊 Ode mnie za daleko do stolicy, musiałabym całą wyprawę organizować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie byłam po żadne autografy haha Kupiłam łącznie 9 książek, w tym Współlokatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A robiłaś sobie zdjęcie na stoisku, gdzie było łóżko z tej książki? :D
      No to piątka, mi by się nie chciało tyle czasu stać w kolejce, aby tylko podpis wziąć ;P

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe zdobycze. Dawno już nie byłam na żadnych targach książki. W przyszłym roku koniecznie muszę to zmienić ;)

    Pozdrawiam,
    Lady Spark
    [kreatywna-alternatywa]

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, że tu zawitałeś. A może zostawisz po sobie jakiś ślad? ;)

Warto przeczytać ;)

#10 Miłość potrafi poplątać niektórym drogi - "Pojedynek", Marie Rutkoski

Źródło Liczba stron: 380 Wydawnictwo: Feeria Young Data premiery: 18.11.2015 Moja ocena: 10/10 I nadszedł czas na zrecenzow...