środa, 19 kwietnia 2017

#3 Beata Majewska - Konkurs na żonę || Zapowiedź

Data premiery: 10.05.2017r.
Wydawnictwo: Książnica

O czym jest ta powieść o pięknej i urokliwej okładce?

Młody prawnik z Krakowa, Hugo Hajdukiewicz, planuje jak najszybciej zmienić stan cywilny. Założenie rodziny przed trzydziestymi urodzinami to warunek narzucony mu w testamencie przez wuja. W poszukiwaniu idealnej kandydatki pomysłowy biznesmen wprowadza w życie plan „Żona”. Wkrótce poznaje młodziutką, nieśmiałą studentkę. Niedomyślająca się niczego dziewczyna szybko ulega urokowi przystojnego mężczyzny. Jednak misternie przygotowany plan matrymonialny niespodziewanie wymyka się spod kontroli…


Powiem Wam szczerze, że jeszcze nie miałam okazji zapoznać się z którąkolwiek książką tej autorki, tym bardziej cieszę się, że to właśnie m.in. moja skromna osoba dostanie egzemplarz od wydawnictwa. Jestem bardzo ciekawa co też p. Beata przygotowała dla swoich bohaterów. Sięgnęłam z czystej ciekawości po fragment tej uroczej powieści, który jest dostępny w Internecie i tak się wciągnęłam, że dopiero na ostatniej stronie zorientowałam się ze zdziwieniem, że to jest już koniec, a na ciąg dalszy będę musiała jeszcze poczekać... A Wy jesteście ciekawi tej pozycji? Czy raczej nie gustujecie w tego typu literaturze? ;)

9 komentarzy:

  1. Pani Beata pisze wciągająco :-)
    Już nie mogę się doczekać kiedy i mój egzemplarz trafi w moje łapki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Beata pisze wciągająco :-)
    Już nie mogę się doczekać kiedy i mój egzemplarz trafi w moje łapki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja jestem bardzo ciekawa tej książki, zwłaszcza tak jak już pisałam, że przeczytałam jej fragment i przepadłam totalnie. Chciałam czytać i czytać, a tu nagle koniec, te kilka stron bardzo podsyciło mi apetyt na ciąg dalszy :)

      Usuń
  3. Zapowiada się ciekawnie 😊 i ma ładną okładkę 😉
    Będę czekała na Twoją recenzję tej książki.
    Pozdrawiam serdecznie
    http://cojaczytuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, z wielką chęcią podzielę się swoją opinią jaka by ona nie była :) Choć coś czuję, że będzie to pozytywna opinia ;)
      I bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)

      Usuń
  4. Zapowiada się bardzo ciekawie, w sumie coś nieco słyszałam o tej książce, ale dopiero teraz stwierdziłam, że chyba przeczytam :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz poczekać aż wstawię swoją opinię :)
      Albo chociaż fragment przeczytać, który jest dostępny w Internecie, myślę, że po nim będziesz wiedzieć czy faktycznie chcesz całość czytać ;)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Nie miałam jeszcze styczności z tą autorką. Książka zapowiada się ciekawie, a do tego zachęca śliczną okładką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w połowie, ale nie zdradzę na razie co myślę o tej książce :P
      Musicie cierpliwie poczekać aż skończę lekturę i stworzę recenzję ;)

      Pozdrawiam!

      Usuń

Bardzo dziękuję, że tu zawitałeś. A może zostawisz po sobie jakiś ślad? ;)

Warto przeczytać ;)

#10 Miłość potrafi poplątać niektórym drogi - "Pojedynek", Marie Rutkoski

Źródło Liczba stron: 380 Wydawnictwo: Feeria Young Data premiery: 18.11.2015 Moja ocena: 10/10 I nadszedł czas na zrecenzow...