środa, 6 kwietnia 2016

#1 Powitania

Witajcie!
Muszę przyznać, że wiele razy już zbierałam się do pisania bloga. Niezliczoną liczbę razy też planowałam, że będę pisać swoje przemyślenia, recenzje książek itp. Nic z tego nie wychodziło :( Jednak dzisiaj postanowiłam się zabrać za to na poważnie :) I tak planuję dzielić się z Wami moją pasją - czytaniem książek! Pojawią się też recenzje filmów, seriali itp. :) Mam nadzieję, że będziecie tutaj zaglądać z niemałą ciekawością i przyjemnością a także będziecie się dzielić ze mną swoimi przemyśleniami :) Do następnej notki!

3 komentarze:

  1. Cieszę się, że odważyłaś się wkroczyć w blogsferę. :) Powodzenia w prowadzeniu bloga, życzę niesamowitej przygody!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam osoby które potrafią pisać recenzje książek. Ja jestem zbyt chaotyczna chyba. Podoba mi się twój blog :) chętnie będę wpadać. Ja kocham książki muzykę rockową i metalowa klasyczna, kocham tez polskie góry :) podróże, odkrywanie Polski, Rzym też. Zapraszam do mnie na :

    www.kasinyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jakoś regularnie tutaj nie piszę ;) Ale w sumie to lubię dzielić się z innymi swoimi opiniami ;) Potem ciekawe dyskusje z tego wychodzą ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję, że tu zawitałeś. A może zostawisz po sobie jakiś ślad? ;)

Warto przeczytać ;)

#10 Miłość potrafi poplątać niektórym drogi - "Pojedynek", Marie Rutkoski

Źródło Liczba stron: 380 Wydawnictwo: Feeria Young Data premiery: 18.11.2015 Moja ocena: 10/10 I nadszedł czas na zrecenzow...